Heinz - Al 150 jaar lekker tot het laatste beetje!

Heinz - Al 150 jaar lekker tot het laatste beetje!
Heinz viert zijn 150-jarige bestaan met de campagne 'Al 150 jaar lekker tot het laatste beetje'. Lees hier alles over de campagne!
 Heinz - Al 150 jaar lekker tot het laatste beetje!

Heinz, de wereldberoemde ketchup waar je zo van houdt, viert zijn 150-jarig jubileum met de lancering van een nieuwe campagne - Al 150 jaar lekker tot het laaste beetje.

Niets laat de heerlijke smaak van een maaltijd beter zien dan een leeg bord, iets waar Heinz al meer dan een eeuw mee helpt. 'Al 150 jaar lekker tot het laatste beetje' vertelt het verhaal van hoe Tomato Ketchup en andere Heinz-producten de tand des tijds hebben doorstaan. Van bruiloften tot drive-thrus, de campagne legt momenten vast van de afgelopen eeuw waarin Heinz Tomato Ketchup maaltijden beter heeft gemaakt.

Je kunt de tv-advertentie hier op ons YouTube-kanaal bekijken.